Bereikbaarheid

De brouwvereniging is goed bereikbaar met de auto, fiets, O.V. of vliegtuig.

Adres: Burgemeester Bosstraat 46, 3043 GD in Rotterdam

Auto

De brouwvereniging ligt pal langs de A13 en is vanuit de richting Den Haag te bereiken door de Afslag 11 te nemen om dan via de Parallelstraat op de Burgemeester Bosstraat uit te komen.

Als je vanuit tegengestelde richting komt, neem dan de afslag Overschie-Oost op het Kleinpolderplein. Via de Abstweg en de Oostsiedelinge kom je dan op de Parallelstraat uit. De Burgermeester Bosstraat is éénrichtingsverkeer dus sla rechtsaf de Wouwerlaan in om op de Burg. Bosstraat uit te komen.

Het is mogelijk om gratis te parkeren voor de deur. Mochten er veel bezoekers komen is het ook  mogelijk om op het plein te parkeren.

Openbaar Vervoer

Vanaf Rotterdam Centraal vertrekt bus 33 regelmatig richting Meijersplein Metro / Rotterdam Airport. Uitstappen halte Burgemeester Bosstraat. Kijk op de website van de RET voor de volledige dienstregeling van bus 33 .

De ligging van de brouwvereniging t.o.v. de halte van bus 33

Vliegtuig

De brouwerij is uitstekend bereikbaar vanuit verschillende Europese bestemmingen zoals Londen, Brussel, Berlijn, Wenen, Madrid en Barcelona. Na landing op Rotterdam / The Hague Airport is het slechts 10 minuten te voet vanaf het vliegveld naar de brouwzaal. Kijk op de website van Rotterdam Airport voor een overzicht van alle mogelijke verbindingen.