Kom kijken!

Mocht je interesse hebben in een lidmaatschap dan raden we je aan om een keer vrijblijvend langs te komen en kennis te maken met de vereniging. Kijk in onze agenda voor de eerstkomende bijeenkomst. De brouwvereniging bestaat uit leden van divers pluimage en verschillende ervaringsniveaus; van beginners, tot gevorderde amateurbrouwers en zelfs professionals!

Lid worden?

Mocht je lid willen worden neem dan contact met ons op via bestuur@brouwvereniging.nl. De lidmaatschapskosten zijn 10 euro per maand (of 100 euro per jaar).

Als lid kun je brouwen in onze brouwzaal, nieuwe mensen leren kennen, veel kennis opdoen en profiteren van aantrekkelijke prijzen dmv de gezamelijke inkopen. Er zijn geen verplichtingen verbonden aan een lidmaatschap. De vereniging is uiteraard wat je er zelf van maakt, dus als je leuke plannen hebt voor evenementen of uitstapjes, gooi ze dan vooral in de groep!